Proud Of You(赵天鸽)
儿歌名称:Proud Of You(赵天鸽)</p><p style="text-align: center;">歌词:</p><p style="text-align: center;">演唱:赵天鸽</p><p style="text-align: center;">love in your eyes </p><p style="text-align: center;">sitting silent by my side </p><p style="text-align: center;">going on holding hand </p><p style="text-align: center;">walking through the nights </p><p style="text-align: center;">hold me up hold me tight </p><p style="text-align: center;">lift me up to touch the sky </p><p style="text-align: center;">teaching me to love with heart </p><p style="text-align: center;">helping me open my mind </p><p style="text-align: center;">i can fly </p><p style="text-align: center;">i'm proud that i can fly </p><p style="text-align: center;">to give the best of mine </p><p style="text-align: center;">till the end of the time </p><p style="text-align: center;">believe me i can fly </p><p style="text-align: center;">i'm proud that i can fly </p><p style="text-align: center;">to give the best of mine </p><p style="text-align: center;">the heaven in the sky </p><p style="text-align: center;">stars in the sky </p><p style="text-align: center;">wishing once upon a time </p><p style="text-align: center;">give me love make me smile </p><p style="text-align: center;">till the end of life </p><p style="text-align: center;">hold me up hold me tight </p><p style="text-align: center;">lift me up to touch the sky </p><p style="text-align: center;">teaching me to love with heart </p><p style="text-align: center;">helping me open my mind </p><p style="text-align: center;">i can fly </p><p style="text-align: center;">i'm proud that i can fly </p><p style="text-align: center;">to give the best of mine </p><p style="text-align: center;">till the end of the time </p><p style="text-align: center;">believe me i can fly </p><p style="text-align: center;">i'm proud that i can fly </p><p style="text-align: center;">to give the best of mine </p><p style="text-align: center;">the heaven in the sky </p><p style="text-align: center;">can't you believe that you light up my way </p><p style="text-align: center;">no matter how that ease my path </p><p style="text-align: center;">i'll never lose my faith </p><p style="text-align: center;">see me fly </p><p style="text-align: center;">i'm proud to fly up high </p><p style="text-align: center;">show you the best of mine </p><p style="text-align: center;">till the end of the time </p><p style="text-align: center;">believe me i can fly </p><p style="text-align: center;">i'm singing in the sky </p><p style="text-align: center;">show you the best of mine </p><p style="text-align: center;">the heaven in the sky </p><p style="text-align: center;">nothing can stop me </p><p style="text-align: center;">spread my wings so wide</p>
页:
[1]